CARIERE LA INATECH

vino in echipa !

INATECH Packaging Supplies & Equipment

Si-a propus inca de la infiintare sa devina unul dintre cei mai importanti producatori de ambalaje, precum si unul din cei mai buni distribuitori de ambalaje la nivel national.

Ne-am bucurat de o crestere constanta, oferind clientilor nostri solutii complete de ambalare, fiind printre singurii care oferim cam tot ceea ce intra in categoria ambalaje.



INATECH Packaging Supplies & Equipment isi mareste echipa !

Cautam oameni tineri, dinamici, dornici de afirmare, care sa faca parte din echipa noastra. Daca ai permis de conducere categoria B, C sau DE, esti comunicativ, dinamic, dornic de afirmare si doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne un cv aici , sau urmareste lista de mai jos pentru un post care ti se potriveste !

POSTURI DISPONIBILE:


SECRETARIAT - ADMINISTRATIV

>> Vezi Detalii !
CANDIDATUL IDEAL:
  • Experienta in activitatea de secretariat, minim 2 ani;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (Word,Excel,Poweroint);
  • Persoana vorbitoare de limba engleza;
  • Abilitatea generala de invatare;
  • Rapiditatea in reactii;
  • Atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de organizare;
  • Abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune.
DESCRIERE JOB:
  • Raspunde de preluarea, filtrarea si distribuirea apelurilor telefonice/email-urilor catre compartimentele implicate; indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati si de expedierea corespondentei la destinatari;
  • Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri, candidati, organe de control etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective sau in sala de sedinte, asigurand protocolul aferent;
  • Tine legatura cu firmele de curierat cu care compania are contract si emite AWB-urile pentru comenzile primite online;
  • Gestioneaza agenda si planifica intalnirile directorului general si directorului adjunct, se ocupa de rezervari, bilete de avion, etc;
  • Organizeaza sedintele, trimite ordinea de zi catre participanti si redacteaza procesul verbal de sedinta;
  • Comanda catre furnziori, materiale consumabile, produse de protocol;
  • Primeste zilnic incasarile in numerar de la client, le verifica/centrlizeaza si le preda catre departamentul financiar;
  • Alte activitati de achizitii si suport administrativ.
BENEFICII:
  • Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale (salariu fix + tichete de masa si posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire);
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.
CV-UL ESTE OBLIGATORIU !
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Domnesti – Ilfov, (Capat Prelungirea Ghencea – Dupa Cartierul Latin si Bariera).
APLICA!

REPREZENTANT VANZARI ZONA VEST ORADEA

>> Vezi Detalii !
CANDIDATUL IDEAL:
  • Varsta cuprinsa intre 25-45 de ani;
  • Prospecteaza in permanenta piata de profil din zona alocata (Oradea, Arad, Timisoara, Cluj, Salaj, Satu Mare), atat din persectiva concurentei cat si din perspectiva potentialilor clienti;
  • Vaneaza in permanenta clienti noi, mentine si dezvolta clientii din portofoliul propriu;
  • Contacteaza potentialii clienti, stabileste intalniri, construieste, prezinta si negociaza oferta adaptata nevoilor identificate, urmarind livrarea comenzilor si incasarea platilor;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari periodice;
  • Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice cat si al abilitatilor de vanzari pentru a se putea mentine la standardele de performanta impuse de catre companie.
BENEFICII:
  • Salariu fix, bonuri de masa + comision din vazari, bonus pentru realizarea target-ului lunar, bonus pentru realizatea target-ului trimestrial;
  • Masina de serviciu, laptop, smartphone, acces de oriunde la ERP;
  • Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
  • Cursuri de dezvoltare profesionala platite de companie.
CV-UL ESTE OBLIGATORIU !
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Domnesti – Ilfov, (Capat Prelungirea Ghencea – Dupa Cartierul Latin si Bariera).
APLICA!

OPERATOR PRODUCTIE MASE PLASTICE

>> Vezi Detalii !
CANDIDATUL IDEAL:
  • Absolvent de scoala profesionala sau liceu (cu sau fara examen de bacalaureat) in vederea calificarii in profesia de operator prelucrare mase plastice.
BENEFICII:
  • Siguranta unui loc de munca, in conditiile legii (Codul Muncii);
  • Conditii optime de lucru;
  • On-the-Job-Training;
  • Plata corespunzatoare pentru munca depusa (orele suplimentare platite, bonus lunar in functie de performante);
  • Tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare;
  • Program de lucru de 8 ore.
CV-UL ESTE OBLIGATORIU !
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Domnesti – Ilfov, (Capat Prelungirea Ghencea – Dupa Cartierul Latin si Bariera).
APLICA!

SOFER DISTRIBUTIE MARFA

>> Vezi Detalii !
CERINTE:
  • Permis de conducere (cat B+C+E);
  • Experienta minim 1 an in distributie de marfa;
  • Cazier judiciar si auto fara incidente majore;
  • Persoana serioasa;
  • Disponibilitate de la deplasari in zona de sud a tarii (curse de o zi);
  • Capacitate de lucru orientata spre respectarea termenelor limita;
  • Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
  • Disponibilitate pentru deplasari atat in tara cat si in strainatate.
BENEFICII:
  • Salariu de baza + bonuri de masa + bonusuri in functie de realizari;
  • Program de lucru flexibil 8.00 – 17.00;
  • Contract pe ROMANIA;
  • Carduri de alimentare carburant; Compania noastra lucreaza exclusiv cu sisteme de plata electronica. Nu se lucreaza cu cash, toate drepturile salariale se vireaza in mod legal pe carduri bancare;
  • Diurna in cazul in care cursa depaseste o zi de lucru; masina 3,5 tone cu prelata + remorca;
  • Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie;
  • Masina se lasa soferului acasa;
  • Sambata nu se lucreaza.
CV-UL ESTE OBLIGATORIU !
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Domnesti – Ilfov, (Capat Prelungirea Ghencea – Dupa Cartierul Latin si Bariera).
APLICA!

MANIPULANT MARFA

>> Vezi Detalii !
CANDIDATUL IDEAL:
  • Initiativa, responsabilitate si capacitate de adaptare;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Persoana foarte bine organizata;
  • Atitudine pozitiva si seriozitate;
  • Punctuala.
RESPONSABILITATI:
  • Lucru in depozitul de marfa;
  • Participarea la sedintele de management.
BENEFICII:
  • Salariu fix, bonuri de masa.
CV-UL ESTE OBLIGATORIU !
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Domnesti – Ilfov, (Capat Prelungirea Ghencea – Dupa Cartierul Latin si Bariera).
APLICA!